Het Haartransplantatie Keurmerk Nederland tracht het voor mensen duidelijker te maken bij welke behandelaar ze een goede service kunnen krijgen. De behandelaars die ons keurmerk voeren verklaren zich akkoord met onze gedragsregels.

Bezoek kwaliteitsklinieken: Kliniek #1 / kliniek #2.

Mysteryshoppers

Wij sturen mysteryshoppers (een medewerker van ons die zich voordoet als cliënt) er op uit om onopgemerkt de service te testen.

Keuring

Wij kijken vooral naar de deugdelijkheid, service en het nakomen van de garanties en beloftes die gemaakt worden.

Beveiliging op orde

Wij controleren of hun digitale beveiliging op orde is. Dienstverleners horen hier aandacht aan te besteden in deze digitale tijden.

U heeft een stem

We roepen u op om negatieve ervaringen te melden bij ons meldpunt. Natuurlijk zijn ook positieve verhalen welkom.


Citaat

Middels de mysteryshoppers kunnen we op een goede manier na gaan waar een mogelijk cliënt tegen aan loopt.

Joanne - Commissie Kwaliteit bij Haartransplantatie Keurmerk Nederland